Resort Village Majer bevindt zich in Gradac, en biedt accommodatie met gratis WiFi en flatscreen-tv, en een terras en een bar. Er is een volledig uitgeruste eigen badkamer met douche en een...
Apartman KIPKOP bevindt zich in Gradac en biedt een bar. Het appartement beschikt over een balkon en bevindt zich in een gebied waar je kunt wandelen, skiën en duiken.
BIG BERRY – MOBILNA HIŠKA RIS is gelegen in Gradac en beschikt over een hot tub. De vakantiewoning met airconditioning beschikt over een terras, 2 aparte slaapkamers en een volledig uitgeruste keuken....
HOTEL SMUK heeft een tuin, een terras, een restaurant en een bar in Semič. Het hotel met 3 sterren heeft kamers met airconditioning, een eigen badkamer en gratis WiFi.
Anita
België
Ruime kamer, gunstige prijs, goed ontbijt, bar in hotel
Hotel Bela Krajina ligt in de oude binnenstad van Metlika, in de buurt van de rivier de Kolpa. Het biedt appartementen met airconditioning, een lobbybar en een à-la-carterestaurant met gratis WiFi.
Evi
België
Airco aanwezig in de kamer.
Goed ontbijt dat geserveerd wordt aan tafel. Veel keuze voor 2 personen.
Ruime maar basic kamer.
Lift aanwezig vanaf de parking.
Zidanica Bahor bevindt zich in Črnomelj en biedt een tuin, een terras en een bar. De vakantiewoning beschikt over gratis privéparkeren en bevindt zich in een gebied waar je kunt wandelen en fietsen.
Gostilna Müller in Črnomelj heeft een 3-sterrenaccommodatie met een tuin, een terras en een restaurant.
Jonathan
Nederland
prima hotel mooie strakke kamer. Bedlinnen was niet al te schoon. voor de rest was de hygiëne oké. personeel was vrij gehaast voor een zaterdag middag waar werkelijk het hele hotel leeg was. Dorpje is om de hoek wel erg sfeerloos. Alles was dicht op een zaterdag in September en ook weinig tot geen keuze aan restaurants, enkel het hotel en een basic pizzeria (wel enorm goedkoop). kortom prima accommodatie maar niet iets waar je je dagen kan vermaken wij waren dan ook op doorreis naar Kroatië.
We hebben meer dan 70 miljoen beoordelingen van accommodaties, allemaal van echte, geverifieerde gasten.
Hoe werkt het?
1
Het begint met een boeking
Het begint met een boeking
Alleen wie via ons boekt, kan het verblijf beoordelen. Zo weten we zeker dat onze beoordelingen afkomstig zijn van echte gasten die in een accommodatie verbleven hebben.
2
Gevolgd door een reis
Gevolgd door een reis
Onze gasten bezoeken de accommodatie en ervaren zelf of de kamer rustig is, of het eten inderdaad lekker smaakt en hoe vriendelijk het personeel is.
3
Ten slotte, een beoordeling
Ten slotte, een beoordeling
Reis voorbij? Gast aan het woord. Wij checken of de beoordeling echt is, en of er geen grof taalgebruik in staat. Dan plaatsen we hem op de website van Booking.com.
Als je via ons hebt geboekt en een beoordeling wilt geven, dan moet je eerst inloggen.